Новости

23/12/2016 - 11:44

Поздравляем с наступающим Новым Годом !!!

13/10/2016 - 13:34

Уважаемый пользователь, наша команда приносит свои иизвинения за возможно некорректное отображение того или иного материала на сайте.

Сайт находится в процессе доработки.

Будем Вам благодарны за подсказку некорректных отображений на сайте.

Администрация сайта

16/07/2016 - 19:08

sv-znachki-150x150.jpg ТОВ «Скіф ЛТД» — запрошує  всіх бажаючих взяти участь в соціальному проекті-акції «ПОМІТНИЙ ШКОЛЯР», якою передбачено проведення заходів з популяризації використання світлоповертаючих елементів, їх розповсюдження, а також проведення відповідної роз’яснювальної роботи.

 

Завдяки унікальним властивостям матеріалів, з яких виробляється флікер, його носіння дозволяє суттєвов 6 — 8 разів(!)  зменшити рівень травматизму та загибелі  пішеходів на дорогах.

Що  таке  Флікер

Флікер – це  спеціальний світлоповертаючий елемент, який яскраво світиться  в світлі  автомобільних  фар та служить  для підвищення  видимості  пішеходів, велосипедистів, дитячих  колясок  на дорогах  в сутінках, темний час доби.

 Види   Флікерів                                                                                                                         

Вони виготовлені у вигляді брелків, підвісок, наклейок, самофіксуючих браслетівякі легко можна розмістити на одежі, рюкзаці, сумці, руці, а також на дитячій колясці, велосипеді або роликах.

 Параметри   видимості

Під час руху автомобіля з увімкненимм ближнім світлом фар водій може помітити пішохода на відстані  25-30 метрів,  яле якщо пішохід має на собі світлоповертаючі елементи, то відстань його видимості на дорозі збільшується до 130-150 метріва з дальнім світлом фар – від 300 до 400 метрів!

 

За містомпри швидкості руху автомобіля — 90 км/чводій бачить попавшого в поле його зору пішохода, оснащенного світлоповертачем – протягом 16 секунд; в городепри швидкості 60 км/ч,  пішохода видно водієм — 24 секунди.

Цей запас часу та відстані, при виявленні пішохода на дорозі, дозволяє водію завчасно вибрати необхідну швидкість руху автомобіля та, таким чином, уникнути можливого наїзду на пішохода.

      Принцип   дії

Флікер працює за принципом дорожніх знаків. Він відображає світло автомобільних фар і допомагає водію в умовах сутінків чи темноти помітити пішохода на великій відстані від рухаючогося автомобіля.

Перевірити роботу виробу можна за допомогою ліхтарика перебуваючи в темному місці. Промінь світла направити в бік Флікера. Тримати ліхтарик слід 1-2 см нижче рівня очей на відстані не менше –3м.                                                                                                                                                            

                   Зарубіжний  досвід  використання  світлоповертачів                         

В прогресивних країнах — здатність світлоповертачів зберігати дорослі та дитячі життя використовують вже понад 30 років. Та мають позитивний досвід, підтверджений статистикою.

Так, доведено:  застосування світлоповертачів знижує ризик наїзду автомобіля  на пішохода в темний час доби на  85%,  що дозволяє зменшити кількість травмованих та загиблих людей на дорозі більше, ніж в 6,5 раз.

В Фінляндії, наприклад, кампанія по популяризации відбивачів  розгорнулась декілька десятирічь назад, и вже до початку 70-х  років ними користувались половина жителів сільських районів.   З 1982 року їх зобов’язали  застосовувати за містом, а з 2003-го – і в населених пунктах.

За невиконання цього правила передбачався чималий штраф, що при постійній роз’яснювальній роботі мало досить позитивний ефект.

За останні декілька років в Фінляндії ні один (!) нічний пішохід з світловідбивачами не загинув на дорозі. Тому, в багатьох країнах (Фінляндії, Данії, Швеції, Естонії, Білорусії) на законодавчому рівні закріплено обов’язкове  носіння світлоповертачів пішоходами в темний час доби.

Як  правильно  носити  Флікер?  

Рекомендується позначати себе світлоповертаючими елементами так, щоб їх добре було видно  водіям автомобілів, що наближаються з лівого та правого боку (спереду чи позаду).

Чим більше цих елементів на одежі та речах ідучої в сутінках людини, тим помітніший він для водія і тим меньша ймовірність нещасного випадку!                                                                                                  

  • На дитячі коляски, скейтборди чи  велосипеди, можна прикріпити наклейки  у вигляді свіітлоповертаючих смужок.

 

Світлоповертачі особливо необхідні для безпеки школярів при переході проїжджої частини міських вулиць в темний час доби, а також в населених пунктах, розташованих поблизу автомобільних трас з інтенсивним дорожнім рухом.

Флікер – яскрава  реклама Вашої компанії   

Флікер, одночасно являється не тільки ефективним засобом безпеки на дорозі, але також і неординарним, новим видом рекламоносія.  На ньому органічно можуть розміститися як яскравий привабливий малюнок, так і логотип любої компанії, бажаючої внести свій внесок в справу підвищення рівня безпеки людей на дорогах!

ПДР  про  світлоповертаючі елементи.

В Правилах дорожнього руху  (Постанова  Кабміну  від 11.02.13г.), існує вимога до пішоходів виділити себе в темний час доби:                                                                      «по можливості мати на верхньому одязі світлоповертаючі елементи,  для  своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху» (п. 4.4 ПДР).

 Про необхідність носіння Флікерів 

Сьогодня аварійність та число жертв на дорогах країни досягло загрозливих маштабів.   Україна займає одне з «перших» місць в Європі за смертністю пішоходів.                                                                                                                

За оцінками Світового Банку та ВООЗ, Україна посідає перше місце (!) серед країн Європейського регіону за рівнем загибелі пішоходів у ДТП, що негативно впливає на якість життя наших громадян та міжнародний імідж самої країни.

Статистика свідчить, що на Україні щоденно скоюється чотири дорожньо-транспортні пригоди за участі найменших учасників дорожнього руху, в яких три дитини травмується. Та найгірше, що мають місце пригоди, де діти гинуть під колесами автомобілів.

Большість ДТП відбувається з настанням темноти, як правило, на неосвітлених ділянках вулиць і міжміських трас.

40%  зафіксованих в цей період пригшод – наїзди на пішоходів, коли водій, в силу різних факторів, занадто пізно виявляє ідучої по дорозі людини.

Надійним засобом, забезпечучим безпеку пішоходів на дорозі в такий час являються – світлоповертачі на одязі!                     

       Для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху (пішоходів), зниження числа загиблих та травмованих людей на дорозі, нам необхідно об’єднати зусилля і працювати разом.                                                                                         

Флікер  –  ефективний  засіб особистої безпеки пішоходів!

16/07/2016 - 18:26

Украинские гаишники советуют всем водителям, совершившим ДТП, не убегать с места происшествия. По словам начальника Управления ГАИ в Киевской области Сергея Деревянкина, беглецов все равно найдут, но ответственность может быть уже не административной, а уголовной. Так, в 2013 году уже было зафиксировано 95 случаев ДТП, после которых предполагаемые виновники скрылись. Благодаря усилиям стражей порядка, 75 нарушителей были найдены. ГАИ настоятельно рекомендует участникам ДТП ни в коем случае не покидать место происшествия, оказать первую помощь пострадавшим и дождаться приезда сотрудников экстренных служб. Водителю, который оставил пострадавших на месте ДТП и уехал, грозит штраф 3400-8500 грн, общественные работы 150-240 часов, арест на 6 месяцев. Если его «побег» привел к смерти человека, нарушителя ждет тюрьма на срок от 2 до 5 лет. В том случае, если пострадавшие в аварии получили телесные повреждения средней тяжести, а предполагаемый виновник скрылся, нарушитель может быть оштрафован на 3400-8500 грн, отправлен на 2 года исправительных работ, арестован на 6 месяцев. Более того, к нему могут применить ограничение свободы на 3 года с лишением водительских прав, а в случае нанесения тяжких телесных повреждений — посадить за решетку на срок от 3 до 8 лет с лишением водительских прав. Напомним, премьер-министр Украины Николай Азаров просит Верховную Раду увеличить штрафы сразу по нескольким нарушениям ПДД. Согласно законопроекту №3405, которым предлагается внести изменения сразу в несколько законов Украины, штрафы за наиболее распространенные нарушения ПДД могут существенно вырасти. Так, за вождение автомобиля с неисправными тормозами, рулевым управлением, переоборудованным автомобилем и чрезмерную тонировку стекол штраф составит 510-680 грн. За езду без ремня безопасности или шлема придется отдать 85-170 грн.

16/07/2016 - 18:00

large_5506d7463e9fc.jpegПрем’єр вимагає встановити відеокамери на дорогах.

Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк доручив ужити заходів, щоб підвищити рівень безпеки на дорогах у зв’язку з  ДТП у Полтавській області, що спричинила загибель сімох людей.

Яценюк на засіданні Державної комісії з надзвичайних ситуацій повідомив, що вантажівка і пасажирський автобус, які потрапили в цю ДТП, не мали відповідної технічної документації й були переобладнані без дозвільних документів.

Він наголосив, що 2014 року смертність на дорогах зросла на 22%.

У зв’язку із цим Яценюк доручив забезпечити відеоспостереження на всіх основних дорогах України; посилити дотримання вимог до переобладнання транспортних засобів; терміново направити 1 млрд грн на ремонт дорожнього покриття; залучити фінансування, зокрема від ЄБРР, на ремонт і обслуговування доріг; розробити концепцію будівництва доріг в Україні.

 

14/07/2016 - 10:17
medium_deti-150x150.jpgПешеход или велосипедист с фликером заметен в свете фар автомобиля с расстояния до 400 м!

    Ношение фликера снижает риск наезда на пешехода в темное время суток в 6 раз. Фликеры спасают жизнь.

     Фликер – это световозвращатель, который может спасти пешехода или ребенка на дороге. Обеспечивая видимость в условиях недостаточной освещенности, светоотражатель становится практически единственным способом обозначить себя на проезжей части.Каждый год приносит все более ужасающую статистику по количеству дорожно-транспортных происшествий. Особенно опасной ситуация становится в темное время суток. Количество аварий, происходящих вечером и ночью в 3 раза выше, чем в дневное время. По данным Всемирной Организации Здравоохранения из 1,2 млн. людей, ежегодно погибающих на дорогах, более 1/3 получают смертельные травмы в результате ДТП в темное время суток. Интенсивность движения в это время суток ниже, но тяжесть последствий аварий выше в 1,5-2 и более раз. В качестве причин ночных аварий водители чаще всего называют плохую видимость. Обеспечивая видимость в условиях недостаточной освещенности, светоотражатель становится практически единственным способом обозначить себя на проезжей части. Световозвращающими элементами могут служить маленькие брелоки, значки или шевроны, покрытые отражающим свет материалом. Они работают по принципу дорожных знаков: на брелок наклеен специальный материал, который возвращает свет к источнику. При езде с ближним светом расстояние, при котором можно заметить пешехода, равно 25-30 метров, а если у человека есть фликер, то оно увеличивается до 130-140 метров. Водитель, едущий в машине с включённым дальним светом, может увидеть фликер с расстояния 400 метров. Дизайн большинства из них – молодёжный. Крепятся фликеры к одежде, коляскам и т.п. при помощи булавки или шнурка, а на скейтборды или велосипеды можно прицепить скручивающийся фликер.
      Слово «Фликер» до сих пор известно не каждой маме. Особенно важно разъяснять опасность дороги детям.  Работать нужно всем обществом сообща, не выделяя отдельно семью, сад, школу или МВД. «Нужно объединить усилия: тем, кто пишет законы и нормативные акты – обратить внимание на законодательную часть вопроса; родителям быть положительным примером для детей, покупать одежду со световозвращающими элементами или дополнять ее световозвращателями. Главное – начать с себя, своей семьи».   Советуют покупать фликеры только белого или лимонного цветов. Именно они имеют наиболее оптимальную световозвращаемость. Кстати, оранжевые зайчики, зеленые белочки, огненно-красные сердечки сложно назвать фликерами. Скорее всего – это яркие сувениры, которые так любят маленькие дети и женщины, чьи дамские сумочки нередко украшают подобные игрушки.
        Чем больше фликеров, тем лучше. Сотрудники дорожной полиции Литвы, где светоотражатели тоже для пешеходов обязательны, рекомендуют в черте города обозначать себя световозвращающими элементами на левой и правой руках, подвесить по одному фликеру на ремень и сзади на рюкзак. Таким образом, самый оптимальный вариант, когда на пешеходе находится 4 фликера. Что касается жителей сельской местности или велосипедистов, то в идеале у них должен быть жилет со световозвращающими полосами.
         Защитить себя и детей на дороге стоит по сравнению со стоимостью жизни и здоровья очень немного. Продается безопасность на дорогах в магазинах спецодежды, отделах для велосипедистов, секциях детской одежды, на АЗС. Точек, к сожалению, не так много как хотелось бы, и ассортимент в них не полный. Но если воспользоваться интернетом, то искомое находится без проблем.(в ходе доклада  проходит презентация световозвращающих элементов)
14/07/2016 - 10:08

large_im578x383-pdr.jpgНародні депутати ухвалили закон про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, який передбачає запровадження автоматичної фото- й відеофіксації порушень правил дорожнього руху та системи штрафних балів для водіїв транспортних засобів

За відповідне рішення проголосувало 267 народних обранців, передаєЕспресо.TV.

Як зазначається в пояснювальній записці до закону №2562, документ запроваджує нові види адміністративного стягнення — штрафні бали, установлює розмір штрафу або кількість штрафних балів за певні види порушень, надає повноваження щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення уповноваженим працівникам підрозділів Патрульної служби, поліції та працівникам відповідних підрозділів МВС.

Зазначений закон також передбачає запровадження систем автоматичної фотозйомки і/або відеофіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Відповідно до тексту ухваленого закону, штрафи за порушення Правил дорожнього руху нараховуватимуться водіям після використання штрафних балів.

У документі зазначено, що кожного року громадянину, який має право керування транспортними засобами, з початку й до кінця року нараховуватимуться 150 штрафних балів, після використання яких у випадку порушення ПДР порушник повинен буде платити штрафи.

Крім того, закон містить норму, згідно з якою уповноважений працівник Національної поліції матиме змогу стягувати штраф на місці за допомогою безготівкових платіжних пристроїв.

Як зауважив під час виступу з трибуни парламенту народний депутат з фракції «Народний фронт» Антон Геращенко, ухвалення  закону дасть змогу суттєво підвищити безпеку руху на дорогах. При цьому він пояснив, що система штрафних балів запроваджується з огляду на ситуацію в країні та зубожіння населення через ведення неоголошеної війни з Росією.

Зокрема, Геращенко навів приклад, що штрафні бали убезпечать водіїв транспортних засобів лише в трьох випадках перевищення швидкості — щоразу за перевищення швидкості стягуватиметься по 50 балів.

Водночас, перший заступник міністра внутрішніх справ Ека Згуладзе запевнила парламентаріїв, що закон дозволяє вилучати права лише за рішенням суду.

14/07/2016 - 10:02

11 березня 2014
Звернення начальника ДДАІ Анатолія Сіренка щодо впорядкування організації дорожнього руху в столиці.

Шановні учасники дорожнього руху!

Наразі в столиці залишається досить проблемною ситуація з належною організацією дорожнього руху взагалі, та, паркуванням транспортних засобів, зокрема. Постійні порушення правил зупинки та стоянки як на паркувальних майданчиках, так і за їх межами, хаотичне розташування авто прямо на дорозі звужує проїзну частину, що в свою чергу, призводить до утворення заторових явищ.
Швидких та дієвих заходів для вирішення цієї проблеми потребує перш за все центральна частина міста. На вулицях Голосіївського, Подільського, Шевченківського, Печерського районів столиці окремі водії паркують свої автомобілі з порушенням вимог правил зупинки та стоянки чим створюють значні перешкоди для нормального руху вулицями та дорогами як іншим водіям, так і пішоходам. Нерідко це призводить до виникнення аварійних ситуацій, ускладнення руху, в тому числі й для громадського транспорту.
Необхідно виключити випадки паркування під кутом до краю проїзної частини, в два ряди тощо. Забезпечити розміщення транспортних засобів виключно вздовж бордюрного каменю або відповідно до визначеного способу паркування.
Слід зазначити, що кожен водій повинен усвідомлювати — безпечне й комфортне пересування дорогами залежить від кожного з нас. Окрім того, хотів би звернутися до органів місцевої влади, власників офісів, магазинів, розважальних закладів, що розташовані в центральній частині столиці: від того, як ваші працівники та відвідувачі дотримуються правил паркування багато в чому залежить безпека учасників дорожнього руху та нормальне пересування транспортних засобів дорогами міста.
Наразі Державтоінспекцією разом з Київською міською державною адміністрацією розпочата робота щодо ревізії майданчиків для паркування, саме з метою розміщення на них транспортних засобів виключно вздовж бордюрного каменю або, у тих місцях, де дозволяє їх ширина, на тротуарах, з використанням гумових пандусів та обмежувальних стовпчиків.
Звертаюся до водіїв з проханням пам’ятати: ігнорування вимог Правил дорожнього руху несе загрозу для життя й здоров’я не тільки самих порушників, але й оточуючих людей. Тож закликаю водіїв паркувати свої транспортні засоби з дотриманням вимог правил зупинки та стоянки, розташовувати свої авто на паркувальних майданчиках так, як того вимагають дорожні знаки та розмітка.
Крім того, прошу громадян, які приїздять на особистому транспорті в Київ на роботу з приміської зони по можливості залишати автомобілі на паркінгах біля кінцевих станцій метро та користуватися громадським транспортом.
Навести елементарний порядок на вулицях столиці, упорядкувати дорожній рух та створити комфортні умови для всіх його учасників можливо лише спільними зусиллями.
Дякую за порозуміння!
Начальник ДДАІ МВС України
Анатолій Сіренко

14/07/2016 - 10:01

Самым популярным автомобильным цветом в 2013 году оказался белый. На машины с такой окраской приходится четверть продаж по всему миру. Такие данные получила в своем исследовании американская компания PPG Industries, которая является одним из крупнейших производителей и поставщиков лакокрасочных материалов, передает newsoboz.org. со ссылкой на gazeta.ua. Белый также оказался самым популярным на авторынке США. Новые машины такого цвета приобрел 21 процент американцев. Далее по популярности следует черный (19 процентов) и серый (17 процентов). Представители PPG Industries отметили, что в последние годы популярность красного и синего цвета практически удвоилась, во многом благодаря их широкому применению на спортивных моделях. Специалисты также спрогнозировали, что в 2016-2017 годах будет усиливаться присутствие розового, пурпурного и золотистого оттенков. Эти цвета являются традиционными для восточных культур, в частности, для китайской и корейской, поэтому производители должны пойти навстречу местным покупателям. Ранее исследование компании BASF показало, что зеленый цвет набирает популярность быстрее других автомобильных цветов. По мнению экспертов, он вызывает ассоциации с модными сейчас эко-технологиями.

14/07/2016 - 10:00

Чиновники лоббируют введение драконовских правил парковки. Кабмин подал в ВР законопроект, предусматривающий высокие штрафы за неуплату за стоянку и даже нарушение правил передвижения по ней. Если документ утвердят, автовладелец, заехав на парковку даже на пару минут, должен будет оплатить часовой тариф, а в случае отказа — штраф до 204 грн. Авторы законопроекта рассчитывают, что это сделает парковочный бизнес интересным для инвесторов и наконец-то заставит их вкладывать деньги в оборудование площадок.

Припарковаться на 200 гривень

Украинским автовладельцам вскоре придётся парковаться по-новому. В марте в Верховной Раде зарегистрирован законопроект, который предусматривает изменение правил парковки и определяет ответственность за их нарушение. Если сейчас водители могут оставлять авто на стоянке бесплатно на 5–15 минут (конкретное время определяют местные власти или владельцы парковок), то документ устанавливает почасовую тарификацию. То есть, заехав на стоянку даже на пару минут, владелец машины будет вынужден заплатить за час.

Для тех, кто попытается воспользоваться услугами стоянки бесплатно, предусмотрены достаточно жесткие штрафы — 8–12 необлагаемых минимальных доходов граждан, что на сегодняшний день составляет 136–204 грн. и, таким образом, превышает максимальную стоимость парковки более чем в 10–20 раз. Для тех, кто припаркует авто на местах для инвалидов и других льготных категорий населения и даже заплатит при этом по стандартному тарифу, штраф составит 255–306 грн. (15–18 необлагаемых минимумов). Штрафовать нарушителей, по решению местных властей, будут либо работники КП, ведающие парковками, либо специально созданные административные комиссии, либо гаишники.

 

Кстати, полномочия инспекторов ГАИ депутаты планируют существенно расширить. Им разрешат блокировать колеса и эвакуировать на штрафплощадки машины неплательщиков, а также тех, кто будет передвигаться по стоянке или припаркует авто «неправильно» (движение по встречной полосе, загораживание проездов и пр.), создав тем самым «аварийную ситуацию». Таким гражданам, помимо прочего, может грозить даже изъятие водительских прав и судебное разбирательство.

Правда, из документа непонятно, кто будет фиксировать эти нарушения, ведь представители ГАИ на стоянках не дежурят, а парковщики, согласно действующему законодательству, подобного права не имеют.

Новый законопроект предусматривает штрафные санкции и для должностных лиц, курирующих парковки. За отсутствие паркоматов им грозит штраф в размере 510–680 грн., а если в течение года оборудование так и не будет установлено, сумма взыскания увеличится до 1,7 тыс. грн. Если правила парковки утвердят в теперешней редакции, эксплуатировать стоянки без паркоматов будет запрещено. Авторы документа попытались урегулировать и вопрос количества паркомест. В Киеве их должно быть не менее 10% от общей численности населения (то есть порядка 300 тыс.), в областных центрах — не менее 5%.

В пояснительной записке необходимость принятия новых правил аргументируется тем, что этот рынок законодательно не урегулирован. В прошлом году правительство приняло постановление, согласно которому с 1 апреля 2012 г. все платные стоянки должны быть оборудованы паркоматами (1 автомат на 20 мест), а также въездными и выездными терминалами. И расчет за парковку должен производиться исключительно по безналу. Тогда же премьер-министр Николай Азаров официально «разрешил» водителям не платить за стоянку, если та не оборудована паркоматом. Большинство граждан воспользовались этим советом, в результате чего доходы парковщиков упали в разы.

Тем не менее они не спешили закупать оборудование. Стоимость самого дешевого паркомата отечественного производства стартует с 40 тыс. грн., а более продвинутые импортные аналоги продаются по 80–100 тыс. грн. Но подобные инвестиции не гарантировали того, что водителей удастся заставить платить. Ведь в 2010 г. Киевский окружной административный суд запретил парковщикам препятствовать выезду авто со стоянок и использовать блокираторы колес. Не были законодательно прописаны и штрафные санкции для нарушителей.

 

«На рассмотрении Минрегионстроя находятся многочисленные обращения местных администраций относительно того, что парковочные операторы не имеют возможности влиять на недобросовестных пользователей платных парковок, в связи с чем оборудование этих площадок неинтересно инвесторам и может привести к банкротству предприятий», — утверждается в пояснительной записке.

06/07/2016 - 22:30

ТОВ «Скіф ЛТД» — запрошує  всіх бажаючих взяти участь в соціальному проекті-акції «ПОМІТНИЙ ШКОЛЯР», якою передбачено проведення заходів з популяризації використання світлоповертаючих елементів, їх розповсюдження, а також проведення відповідної роз’яснювальної роботи.

Завдяки унікальним властивостям матеріалів, з яких виробляється флікер, його носіння дозволяє суттєвов 6 — 8 разів(!)  зменшити рівень травматизму та загибелі  пішеходів на дорогах.

Що  таке  Флікер

Флікер – це  спеціальний світлоповертаючий елемент, який яскраво світиться  в світлі  автомобільних  фар та служить  для підвищення  видимості  пішеходів, велосипедистів, дитячих  колясок  на дорогах  в сутінках, темний час доби.

 Види   Флікерів                                                                                                                         

Вони виготовлені у вигляді брелків, підвісок, наклейок, самофіксуючих браслетівякі легко можна розмістити на одежі, рюкзаці, сумці, руці, а також на дитячій колясці, велосипеді або роликах.

 Параметри   видимості

Під час руху автомобіля з увімкненимм ближнім світлом фар водій може помітити пішохода на відстані  25-30 метрів,  яле якщо пішохід має на собі світлоповертаючі елементи, то відстань його видимості на дорозі збільшується до 130-150 метріва з дальнім світлом фар – від 300 до 400 метрів!

 

За містомпри швидкості руху автомобіля — 90 км/чводій бачить попавшого в поле його зору пішохода, оснащенного світлоповертачем – протягом 16 секунд; в городепри швидкості 60 км/ч,  пішохода видно водієм — 24 секунди.

Цей запас часу та відстані, при виявленні пішохода на дорозі, дозволяє водію завчасно вибрати необхідну швидкість руху автомобіля та, таким чином, уникнути можливого наїзду на пішохода.

      Принцип   дії

Флікер працює за принципом дорожніх знаків. Він відображає світло автомобільних фар і допомагає водію в умовах сутінків чи темноти помітити пішохода на великій відстані від рухаючогося автомобіля.

Перевірити роботу виробу можна за допомогою ліхтарика перебуваючи в темному місці. Промінь світла направити в бік Флікера. Тримати ліхтарик слід 1-2 см нижче рівня очей на відстані не менше –3м.                                                                                                                                                            

                   Зарубіжний  досвід  використання  світлоповертачів                         

В прогресивних країнах — здатність світлоповертачів зберігати дорослі та дитячі життя використовують вже понад 30 років. Та мають позитивний досвід, підтверджений статистикою.

Так, доведено:  застосування світлоповертачів знижує ризик наїзду автомобіля  на пішохода в темний час доби на  85%,  що дозволяє зменшити кількість травмованих та загиблих людей на дорозі більше, ніж в 6,5 раз.

В Фінляндії, наприклад, кампанія по популяризации відбивачів  розгорнулась декілька десятирічь назад, и вже до початку 70-х  років ними користувались половина жителів сільських районів.   З 1982 року їх зобов’язали  застосовувати за містом, а з 2003-го – і в населених пунктах.

За невиконання цього правила передбачався чималий штраф, що при постійній роз’яснювальній роботі мало досить позитивний ефект.

За останні декілька років в Фінляндії ні один (!) нічний пішохід з світловідбивачами не загинув на дорозі. Тому, в багатьох країнах (Фінляндії, Данії, Швеції, Естонії, Білорусії) на законодавчому рівні закріплено обов’язкове  носіння світлоповертачів пішоходами в темний час доби.

Як  правильно  носити  Флікер?  

Рекомендується позначати себе світлоповертаючими елементами так, щоб їх добре було видно  водіям автомобілів, що наближаються з лівого та правого боку (спереду чи позаду).

Чим більше цих елементів на одежі та речах ідучої в сутінках людини, тим помітніший він для водія і тим меньша ймовірність нещасного випадку!                                                                                                  

  • На дитячі коляски, скейтборди чи  велосипеди, можна прикріпити наклейки  у вигляді свіітлоповертаючих смужок.

 

Світлоповертачі особливо необхідні для безпеки школярів при переході проїжджої частини міських вулиць в темний час доби, а також в населених пунктах, розташованих поблизу автомобільних трас з інтенсивним дорожнім рухом.

Флікер – яскрава  реклама Вашої компанії   

Флікер, одночасно являється не тільки ефективним засобом безпеки на дорозі, але також і неординарним, новим видом рекламоносія.  На ньому органічно можуть розміститися як яскравий привабливий малюнок, так і логотип любої компанії, бажаючої внести свій внесок в справу підвищення рівня безпеки людей на дорогах!

ПДР  про  світлоповертаючі елементи.

В Правилах дорожнього руху  (Постанова  Кабміну  від 11.02.13г.), існує вимога до пішоходів виділити себе в темний час доби:                                                                      «по можливості мати на верхньому одязі світлоповертаючі елементи,  для  своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху» (п. 4.4 ПДР).

 Про необхідність носіння Флікерів 

Сьогодня аварійність та число жертв на дорогах країни досягло загрозливих маштабів.   Україна займає одне з «перших» місць в Європі за смертністю пішоходів.                                                                                                                

За оцінками Світового Банку та ВООЗ, Україна посідає перше місце (!) серед країн Європейського регіону за рівнем загибелі пішоходів у ДТП, що негативно впливає на якість життя наших громадян та міжнародний імідж самої країни.

Статистика свідчить, що на Україні щоденно скоюється чотири дорожньо-транспортні пригоди за участі найменших учасників дорожнього руху, в яких три дитини травмується. Та найгірше, що мають місце пригоди, де діти гинуть під колесами автомобілів.

Большість ДТП відбувається з настанням темноти, як правило, на неосвітлених ділянках вулиць і міжміських трас.

40%  зафіксованих в цей період пригшод – наїзди на пішоходів, коли водій, в силу різних факторів, занадто пізно виявляє ідучої по дорозі людини.

Надійним засобом, забезпечучим безпеку пішоходів на дорозі в такий час являються – світлоповертачі на одязі!                     

       Для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху (пішоходів), зниження числа загиблих та травмованих людей на дорозі, нам необхідно об’єднати зусилля і працювати разом.                                                                                         

Флікер  –  ефективний  засіб особистої безпеки пішоходів!

03/06/2016 - 23:00

Нова патрульна служба, що почала працювати в Києві з липня, оснащується сучасною технікою. Зокрема, замість звичайних рулеток, поліцейські використовують лазерні далекоміри BOSCH GLM 80. Заплановано оснащення сучасними далекомірами патрульні машини поліції в Києві.

Це дозволить оформляти ДТП набагато швидше, адже для виконання точного виміру за допомогою «лазерної рулетки» знадобиться від 0,5 до 4 секунд. При цьому, можна виміряти не тільки відстань, але і кут нахилу дороги, а також площу, об’єм, висоту об’єкту. Відстань, яку можна виміряти — від 5 см до 80 м, а точність вимірювань становить ±1,5 мм.

Вся інформація відображається на дисплеї з автоматичним підсвічуванням, під час повороту далекоміра більш ніж на 75 градусів, зображення повертається, як у смартфоні. Також прилад зберігає 20 останніх вимірювань в пам’яті.

Літій-іонний акумулятор дозволяє зробити до 25 тис. вимірювань на одній зарядці, а в разі необхідності далекомір можливо підзарядити через стандартний роз’єм micro-USB прямо в автомобілі. Міцний корпус захищає далекомір від можливих падінь і механічних пошкоджень. А при роботі в складних умовах поліцейські можуть поставити далекомір на таймер, як фотоапарат.

03/07/2015 - 23:00

autovinil-1-150x150.jpgПришла весна, сотрудники ГАИ засобирались на свои посты, ВИЗИР выходит на дороги в автоматическом режиме.

Об этом уже позаботились все те, кто посетил стенд «Автотемы» на выставке «Охота и рыбалка 2010″ и приобрел по скидке эффективные радар-детекторы.

Внимание! Кто не успел — пока еще не опоздал! Звоните, заказывайте через сайт и приходите в наш магазин по адресу ул. Семьи Хохловых, 4, оф. 52 в будние с 9 до 18!